REKLAMACJE

W  przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności niezwłocznie odeślij  nam wadliwy towar, najlepiej przesyłką pocztową. Nie przyjmujemy żadnych  przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.Prosimy o dołączenie kopii dowodu zakupu, oraz wypełnionego zgłoszenia reklamacyjnego. Znacznie to usprawni realizację procedury reklamacyjnej.W przypadku  sporu co do jakości towaru przewidujemy możliwość skorzystania z  pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji oraz dochodzenia roszczeń  tj. istnieje możliwość skierowania sprawy za zgodą obu stron umowy do  stałego polubownego sądu konsumenckiego Sprzedawca odpowiada wobec  Klienta za wadę / niezgodność towaru z umową sprzedaży w zakresie i na  zasadach określonych ustawą z dnia 26 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny -  treść art.556 i nast. kc

  • Zarejestruj

Załóż nowe konto

Posiadasz już konto?
Zaloguj się Lub Resetuj hasło